2020-04-06 16:14:39

CARNet helpdesk - molba korisnicima

Poštovani korisnici,

CARNET Webmail radi pod velikim opterećenjem i poduzimamo sve akcije koje su nam na raspolaganju kako bismo ga rasteretili. Osim dodjeljivanja dodatnih resursa sustavu Webmaila, radimo i na optimizaciji postojećih te u navedenome trebamo vašu pomoć.

Molimo vas da iz Webmaila obrišete sve poruke koje vam više nisu potrebne...

Poruke je nakon što se označe, obrišu i prekriže potrebno dodatno ukloniti s opcijom "Ostalo">"Isprazni obrisano". Postupak brisanja potrebno je ponoviti u svakoj mapi posebno. U slučaju poteškoća kod brisanja poruka, upute za Webmail možete pronaći pod karticom Važni dokumenti na https://www.carnet.hr/usluga/webmail/.

 

Dodatno, preporučujemo korisnicima korištenje javnih usluga Office 365 Education i Google G Suite for Education putem @skole.hr korisničkih računa. Osim većeg kapaciteta sandučića i mnogobrojnih dodatnih aplikacija, sučelje je moderno i jednostavno za korištenje. Upute za prosljeđivanje dostupne su prijavom u Webmail te odabirom "Pošta">"Office365/G Suite".

 

Ako već koristite neku od navedenih usluga, molimo da stare e-mail poruke koje se nalaze u Webmailu obrišete ako vam više nisu potrebne. Ako su vam poruke potrebne, možete ih premjestiti prateći detaljne upute za migraciju e-mail poruka koje se nalaze pod karticom Važni dokumenti na https://www.carnet.hr/usluga/webmail/.

 

Molimo vas da ovu poruku proslijedite djelatnicima i učenicima svojih škola. Unaprijed vam zahvaljujemo na suradnji u ovom pokušaju da postignemo maksimalnu moguću funkcionalnost usluge.

 

Za sva pitanja i dalje vam na raspolaganju stoji CARNET-ov helpdesk na broju 01/6661-555 ili putem adrese helpdesk@carnet.hr.


Treća ekonomska škola Zagreb